Porady o cenach

Dodane: 27-07-2017 07:28
Porady o cenach ceny transferowe dokumentacja

Doskonale prowadzona księgowość

Prowadzenie firmy wcale nie musi być trudnym zadaniem, jeżeli wiemy, jak to zrobić, by tak właśnie było. Okazuje się, że wielu przedsiębiorców męczy się z prowadzeniem własnej księgowości i choć czasem rozmyślają oni o tym, co zrobić, by w końcu pozbyć się problemów z nią związanych, a przy okazji zrezygnować z ponoszenia niepotrzebnych kosztów, to jednak mało kto tak naprawdę decyduje się na bardzo dobry i jakże właściwy krok jakim jest przekazanie księgowości w ręce pracowników biura rachunkowego. Oni jak nikt inni potrafią pracować szybko i niezawodnie w tej dziedzinie. Ponadto taki krok sprawi, że oszczędzimy sobie wynagradzania dodatkowych pracowników, wynajmowania powierzchni biurowej oraz zakupu sprzętu, na którym pracują księgowi. Pomyślmy o tym wszystkim czym prędzej.


Ceny_transferowe Przykład i kilka faktów z Wikipedii

Jeżeli cena transferowa między spółkami B i A:

a) Zostanie ustalona na 250 000 EUR (wartość rynkowa) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie odpowiednio 50 000 EUR w kraju A ((500 000 - 250 000) x 20%) i 25 000 EUR w kraju B (250 000 x 10%), w sumie 75 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Jaka firma takie biuro rachunkowe

Jeżeli prowadzimy swoją firmę, to na pewno nieraz zastanawialiśmy się nad tym, co zrobić, aby obciąć koszty jej utrzymania i zmaksymalizować dochód. Okazuje się więc, że na wielu polach można faktycznie dokonać pozytywnych zmian. A w księgowości? Ta działka bardzo często jest zmorą dla przedsiębiorców, bowiem to tam powstaje często zamieszanie i to tam nigdy nie kończy się lista papierów do przejrzenia? Jeżeli nie jesteśmy więc zadowoleni z pracy naszego działu księgowości, to go usuńmy i przenieśmy całą tę biurokrację do biura rachunkowego, w którym profesjonalnie naszą księgowością zajmą się osoby znające się na rzeczy. W ten sposób zaoszczędzimy wiele pieniędzy, nerwów i czasu, a dodatkowo nie będziemy musieli wynajmować powierzchni pod dział księgowy. Jak widać ? same plusy.



© 2019 http://zaptest1.waw.pl/